søndag 27. desember 2009

Juleferie






Ja så var det jul igjen :-) Det er 3. juledag og roen har senket seg over huset. Desember var en mildt sagt stressende mnd - og det kjennes godt å kunne slappe av med god samvittighet. Har hverken hatt tid til scrapping eller data - men har derimor strikket for livet for å få ferdig julegavene. Fikk ferdig alt og har en plan om å begynne å strikke neste års julegaver allerede i januar. Vi har tilbrakt disse juledagene sammen med den nærmeste familien og det har vært koselige dager for både store og små. Her jeg sitter forspist i godstolen - så ladder hodet opp til et nytt år og nyttårsforsettene er klare:-) 

Legger til noen av de LOene jeg scrappet før jul. Fikk nytt kamera av Lars i julegave - så jeg håper etter hvert at jeg klarer å ta litt bedre bilder av Loene mine - disse er tatt med det gamle kameraet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar