mandag 22. november 2010

Hals


Denne har vært ferdig leeeenge, men som dere ser så har jeg ikke blogget på flere mnd. Det er jo bare sånn at det er veldig travelt nå før jul. Har strikket som en gal på diverse julegaver som ikke kan blogges før jul og så er det MYE som skjer både på jobb og hjemme.

Har vært på LVO samling i helgen. Selv om det er slitsom med en spillehelg - så gir det mag faktisk energi å få holde på med det jeg liker aller best. Så nå er kontoret nyvasket og ryddig og jammen sitter jeg ikke på dataen og koser meg;-) (det hjelper litt på at en av ungene er syke - slik at jeg fikk meg en hjemmedag;-))

Halsen var tung å strikke og jeg slet med å få det ferdig. Resultatet ble nå ganske bra og den er faktisk kjempedeilig å ha på. Har strikket den i alpakka .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar