lørdag 23. mai 2009

I mitt hjerte!


Selv om jeg er en travel småbarnsmor og har en ganske hektisk jobb er det EN ting jeg alltid finner tid til - nemlig klarinetten min. Jeg har spillt siden jeg var syv - stort sett uten opphold. Både mamma og pappa spilte da jeg var liten og jeg var på mitt første stevne da jeg var 3 mnd gammel. Pappa spiller ennå - klarinett han også. Det er vel få ting i livet mitt som har betydd så mye for meg som musikken. Jeg er vokst opp blandt musikere, her har jeg funnet mine beste venner og det er her jeg henter energi og overskudd. Finner egentlig ikke ord for hva dette betyr for meg. Jeg har vært med å spillt sammen med SMF fra jeg var 12år - og det er faktisk blitt over 20 år nå......... Er egentlig bare evig takknemmelig for at mamma og pappa fikk meg til å begynne å spille og at de har inspirert meg til å fortsette gjennom hele oppveksten. TAKK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar