onsdag 3. februar 2010

Ltt strikking også


Joda det ER gøy å strikke ennå! Har ikke strikket votter på lenge og mens jeg holdt på med første fellingen kom jeg på hvorfor....... DET ER NÅ DRITT Å KNOTE MED FÅ MASKER PÅ MANGE PINNER!! Phuuu der fikk jeg det ut :-) Vottene er strikket etter et mønster jeg fant i et gammelt hefte fra RAUMAGARN(nr4 - design2. Har strikket dem i superwash på pinner3,5.

Selv om det slett ikke er gøy med disse fellingene så skal jeg faktisk strikke et par voter til. Så noen kjempefine lange votter i et DROPS hefte søstersen hedde med hjem i julen. Fant mønstet på nett i dag så det er bare å hive seg i det. Når jeg først har sett noe fint som bare MÅ strikkes - så får jeg ikke fred før det er gjort... høres skikkelig psyko ut, men sånn er det bare :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar