mandag 31. oktober 2011

Sammen


Pappa sendte over noen bilder her om dagen - og jammen var der ikke et av meg og Lars. Det er neimen ikke ofte man ser det nei:-) Er vel stort sett jeg som står for fotograferingen her i huset.

Har vært å sopt med meg en forkjølelse - så etter en yders kort arbeidsdag - har jeg prøvd å scrappe litt.

Prøvde meg på litt farger denne gangen, men det ikke helt meg for tiden.

Har brukt:
Mønsterarket Charming-enchanted fra panduro
Halvperler fra scrapbooking moments
Velvet ribbon fra panduro
Bokstavklistremerker: storytellers fra websters page
Flocked Chipboard Lush fra My minds eye
Knapper fra BG
+ litt rester

1 kommentar:

  1. Artig LO. Og det er sant at det ikke er så mange bilder av dere sammen, men så var jo dette et ekstra fint da :D

    Jeg skjønner ikke hvordan du får til å bare ta så mye forskjellig, sette det sammen og få det til å se fint ut..
    Du må ha fått en gen jeg ikke har. Alt sånt hos meg ser bare rotete ut... MEEEN med nærmere ettertanke så ER jeg jo familiens største rotehode.

    SvarSlett