søndag 11. mars 2012

STATUS

Lavkarbo: Har hatt en LANG sprekk - ja faktisk flere uker.... Har ikke gitt opp, men kjenner at jeg må finne en middelvei. Har handlet inn det jeg trenger av mat og har tenkt å starte på nytt i morgen!!!

Trening: Gikk bra til å begynne med, men så fikk jeg en skikkelig runde med betennelse både i skulderen og hoften og SORRY jeg klarer bare ikke å motivere meg til å trene når kroppen gjær SÅ vondt. Har ikke trent på to uker, men også det skal jeg ta opp igjen i morgen :-)

Marthe år: Tja, ja, dette er nok det vanskeligste, Har kjøpt meg noe nye klær, invistert i ny sminke, fått meg glattetang til håret (ikke prøvd ennå) og prøver å prioritere meg selv litt, men døgnet har bare ikke nok timer til dette - kjenner at jeg har vært litt smådeprimert i det siste, men nå begynner det å komme seg. Det beste er at jeg har fått kontakt med en veldig god venninne som jeg ikke har sett på mange år - jeg tok mot til meg og skrev et langt brev til henne her i januar og på fredag møtte vi hverandre og dro på kafe sammen. Hun er sjeldent hjemme - så det var superkoselig at hun tok seg tid til å treffe meg.

Dagen går så alt for fort i dette huset. Skal sette meg ned å lage en detaljert timeplan for neste uke. Kankje det kan hjelpe meg til å få ting gjort og at jeg ikke er så på etterskudd hele tiden. Skal lage en egen en for jobb også :-)

Skal være superstrukturert de neste ukene - det er i alle fall en veldig god plan :-)

Har scrappet litt igjen HURRA!!!! - er veldig lenge siden nå og det kjennes helt fantastisk at hodet mitt faktisk klarer å fungere til mer enn bare spekulasjoner og negative tanker. HÅPER DET FORTSETTER!



1 kommentar:

  1. Bra du prøver.
    Går ikke an å snu hele livet sitt på flekken når man har så amnge rundt og rutiner knyttet til disse.

    Jeg heier på deg. SYnes du er flink, og DIGGER at du scrapper igjen.

    Veldig kul og retro den første.

    Supersøte Hedda med kakemenn.

    Og kjekke tantegutten..

    Hvor er bildet av den supervakre tanta? (altså ikke Berit, men meg ja )

    PS: hilse venninnen din fra meg neste gang du snakker med henne.

    SvarSlett