onsdag 30. januar 2013

Lovely

Jammen har vi ikke klart å få influensaen i hus. 4 av familiens 5 medlemmer er hjemme i dag. Førstemann startet sist onsdag og er ennå ikke bra, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet.....

Jeg måtte finne på noe annet enn å ligge i sengen for ryggen klarte rett og slett ikke mer. Så da hev jeg meg likså godt med på She's so cute 30 

Dette var utfordringen:

Utfordringen blir som følger..
 Prosjektet ditt skal inneholde følgende.. maling/mist/distressfarging, noe maskulint, noe feminint og sist med ikke minst du har kun lov å bruke restepapir..



































Muren fikk stå for det maskuline på denne Koste meg skikkelig så lenge det varte - nå er det sofaen neste:-)

Ha en fortsatt fin dag!

6 kommentarer:

  1. Godt at se at du er konstruktiv og kreativ midt i alt elendigheden. Du har fået lavet en rigtig sød LO - herligt med indslaget af pink.

    Rigtig god bedring til dig og familien!

    SvarSlett
  2. Herlig bilde på nydelig lo! Flott med alle lagene og med stempling og misting, herlig pynting!
    Riktig god bedring til dere alle sammen :o)

    SvarSlett
  3. Denne ble fin da- Du er så utrolig flink. Jeg bare roter med sånner ting. God bedring Aller Kjæreste Søster. <3

    SvarSlett
  4. Wow, denne tok meg med storm! Fantastisk fin clusterLo i nydelige farger!

    Fordi om den fysiske formen ikke er på topp, så feiler det ikke kreativiteten noe ser jeg. Tusen takk for at du deltar og håper du og familien snart er på beina igjen.

    SvarSlett
  5. Nydelig! Og så masse lekre detaljer!!

    Klem

    SvarSlett
  6. Ååh, denne var virkelig nydelig! Så mange herlige detaljer!
    Tusen takk for hyggelig besøk i bloggen min.

    God bedring til gjengen din, og god helg! :)

    SvarSlett