torsdag 9. januar 2014

Har ikke gått helt i hi:-)

Godt nyttår!

Jeg har ikke blogget på en evighet. Scrapping har det ikke blitt noe av det siste halve (og vell så det) året, men jeg har kost meg med strikking hele høsten.

På tirsdag ble jeg nemlig TANTE til verdens nydeligste lille Johanne. Helt siden vi fikk vite om graviditeten i sommer så har den lille fritiden jeg har hatt gått med på å strikke til den lille som vi har ventet på helt til nå.

Første prosjekt var ROYALT SVØB som min kjære søster ønsket seg mest av alt. Det tok innmari lang tid å få dette ferdig. For et arbeid!!! Resultatet ble veldig bra og det beste av alt var at søster ble overlykkelig for denne gaven.

Etterpå har jeg strikket en liten kjole og et fargerikt lite sett - går i posten i morgen! Herlig å være ferdig og jeg håper lillemor får stor glede av tantes strikkeprosjekter.

Nå er jeg i full gang med å strikker strømper til prinsessa her i huset og en av de nærmeste dagene kommer garnet og mønsteret til neste prosjekt i posten. Masse kos fremover.

Kjenner at scrappelysten også begynner å vende tilbake. Har ryddet kontoret i dag - så jeg håper jeg klarer å finne tid og den siste lille motivasjonen som skal til for å sette igang med også dette!

Her er noen bilder av det jeg har strikket og det jeg holder på med:





2 kommentarer:

  1. Så nydelig - du er flink!
    Ha et godt og kreativt nytt år :o)

    SvarSlett
  2. Hvem er den heldigste i verden, det er nok min lille Johanne. Tenk å ha en så snill og flink tante som har lagd alt dette. Nå ligger hun i sitt vakre svøp og er helt nydelig :)

    SvarSlett