søndag 13. februar 2011

Årets morsdagskort


Slik ble årets morsdagskort:-) Det er lagd i full fart av restepapir.

I dag har jeg virkelig brukt MYE tid på dataen. Har lenge hatt så lyst til å få til å redigere bildene mine på en litt mer fanzy måte. Men når man er helt grønn på data - så er det veldig vanskelig og selv de minste ting tar VELDIG lang tid. Har lastet ned GIMP (igjenn) måtte se om jeg ikke fikk til litt på det derre programmet denne gangen. Klarte nå til slutt å få til en slags kant på bildet...... ikke helt slik jeghadde sett for meg, men ok nok. Man skulle ikke tro det - men prosessen med å få det til tok over 2 timer!! Her snakker vi datakyndig;-)

Skal leke mg litt mer i kveld og dagene fremover - så kanskje jeg får til litt mer etter hvert.

2 kommentarer:

  1. Veldig fint kort :) Last ned gratis PhotoScape. Det er ett lettlært program, som er fint å bruke til bilderedigering :)

    SvarSlett