torsdag 10. februar 2011

Førstehjelp



Trinesøster fylte 30 år 17. januar. Endelig hadde jeg noen å lage et slikt førstehjelpskrin til. Gjett om jeg koste meg mens jeg lagde dette. Damen på apoteket fikk et ganske merkelig ansiktsuttrykk da jeg lainet opp på disken alt jeg skulle ha:-)

Innhold:

Tena lady

kondomer

gaviditetstest

Anti-masete piller

Jeg har alltid rett piller

superpiller - når ingen av de andre virker

Vitaminpiller for storrengjøring

Kinky piller - piffer opp sex livet

Angrepiller - brukes for å ta tilbake alt du har sagt eller gjort

Allergi piller mot hybelkaniner

piller mot grått hår

foryngelses piller

Antirynke piller

Oppstrammende kropstape

Fillidutter - motvirker kjøpetrang

Oppmuntringspiller - når filiduttene ikke virker

Piller mot kropslig forfall - bør inntas hver dag etter fylte 30

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar