søndag 8. januar 2012

Min første lavkarbo-uke

Jammen har jeg ikke klart meg gjennom en hel uke - uten den minste lille sprekk!!! Det har vell aldri skjedd før :-)
Kroppen kjennes egentlig ganske merkelig ut. Jeg er liksom helt rolig - ikke sukker abstinenser og humørsvingninger. Kommer nok av at blodsukkeret er helt stabilt.

Kjenner tendenser til litt mindre smerte..... men det tør jeg nesten ikke si høyt. Kan det virkelig være at dette skal funke for meg??? Hvis det ikke er mer som skal til enn å planlegge innkjøp og tenke godt over hva man spiser - så er det jammen for godt til å være sant. Føler ikke at jeg har forsaket noe denne uken, det krever bare litt planlegging slik at man alltid har noe man KAN spise i skapene. Værre enn det er det faktisk ikke!

Jeg er ikke oppblåst og har faktisk både gått tur flere ganger denne uken pluss gjort styrkeøvelser. Kjenner allerede at jeg absolutt har mer energi - og det bare i løpet av en uke!!!

Ekstra bonus er at vekta har gått nedover. (Etter flere år nesten uten bevegelse pga smerter og et vannvittig dårlig kosthold så har da kiloene sneket seg på) Denne uken har jeg gått ned 2,5 kg!!! Mye vann og dritt som skal ut av kroppen i begynnelsen - så jeg forventer ikke at det skal fortsette slik, men alt mottas med takk:-)

1 kommentar:

  1. Så flink du er. Jeg er imponert over deg. Krysser fingre og tær for at det funker på smertene :)

    Jeg heier på deg. Stor klem

    SvarSlett